1 Kasım 2008

hediye

...
geçenlerde bir hediye verildi bana...
verildi verilmesine ama sonunda verende kaldı...
unuttu bana vermeyi...
unuttum ben de almayı...
acaba ne zaman verir diye merakla beklemekteyim...
yoksa vaz mı geçti vermekten...
artık vermek istemiyor mu...
yada bana bir sebepten dolayı kızdı mı...
artık haketmediğimi mi düşünüyor...
hediye hak edilen birşey midir ki...
hakedilen bir şeyse yokluğu abest olmalı...
neden mutlu eder insanı hediye...
kendini özel hissettiriyor galiba...
"düşünmesi bile güzel" derler ya...
gerçekten öyle...
...

3 yorum:

tibetkedisi dedi ki...

bu yazıdan sonra hediyemi -yeniden- aldım... daha bol yazmalıyım demek ki...

Adsız dedi ki...

:)))) HAYIRLI OLSUN İYİ GÜNLERİNDE KULLAN ELBETTE DAHA ÇOK YAZMALISIN

tibetkedisi dedi ki...

teşekkürler, tanışıyor muyuz? yoksa tahmin ettiğim kişi misin(iz)?