2 Eylül 2008

... başlıksız ...


  • zeki demirkubuz yazmak istedim sadece boşluğa... "yazgı"yı izledim dün gece... tuhaf oldum; kızdım ama neden kızdığımı hatırlamıyorum, sonra hak verdim ama neden hak verdiğimi de hatırlamıyorum...
  • bazen insanın canı hiçbir şey istemez ya öyle bir hale büründüm yine...
  • anlaşılmayı istemek yoruyor beni... sürekli beni yanlış anlamasınlar çabası, gayreti, kaygısı... yanlış anlasalar ne olur ki ?!
  • bu yazı neden madde madde ilerliyor, hiç bir fikrim yok...
  • sebebi her ne olursa olsun, uzun bir ayrılıktan sonra, insan merak ediyor, ayrı düştüğünü... peki ilk adımı atan daha mı zayıf, yoksa "zayıf olduğumu düşünebilir" ihtimalini göze alabilecek kadar mı güçlü...
  • bir şeyi hem deliler gibi isteyip hem de bunun için hiç çaba göstermemek nasıl bir duygudur ki...
  • zaman nedir sorusunun cevabını aramakla geçecek ömrüm anlaşılan...

Hiç yorum yok: