15 Mayıs 2008

fotoğraflar üzerine...

fotoğrafların, zamanın özgürlüğünü çaldığını düşünür gündüz vassaf; "...özgürlük, edebiyet ve sonsuzluk duygusundan, zamana bağlı olmamaktan, anın tutsağı olmamaktan, o aldatıcı sihirli anı bir kurtarıcı gibi görüp beklememekten kaynaklanır ..." (cehenneme övgü)


katılmamak elde değil... ama yine de hafıza denen açıklaması güç özelliğimizin, bizimle dalga geçtiği zamanlarda lazım oluyor fotoğraf.. herkesin işi de değil ayrıca... ben mesela henüz anlayamıyorum fotoğraf çekme işinden... ama gariptir fotoğraf sitelerinde sıkça gezinirken yakalıyorum kendimi... ve galiba amatör de olsa fotoğraf çekmek istiyorum... zamanı durdurmak ve sonra ona bakmak, bakmak, ve görmek ...

beğendiğim fotoğraflardan bir kaçını paylaşmak istedim sizinle...


sitem...




umutsuzluk...




mutluluk gözyaşları (!) ...




üzüntü...





saf güzellik...


Hiç yorum yok: